just a perfect day

2014.06.27. 10:28

Aha hat hogyne, csakis. En meg a perfect day, de vegyuk ugy annyira nem gaz. Igyekszem a betegsegem mind a ket reszevel megbirkozni az egyik eleg nehezen megy mindennap elhatarozom, hogy holnaptol jobb lesz, na de most tenyleg! A masik most jobb, ez most egy ilyen periodus... vannak ilyenek is mint tudjuk... eleg hulyen hangzik de nagy segitseg volt a hajszinem visszafestese..13-14 eves korom ota elek egy bizonyos hajszinnel, igen lehet jonni a mai fiatalok, bezzeg a mi idonkben...persze. Mi ugyanilyenek voltunk, lasd Alyna 13 evesen mar befestette a hajat.. 15 evesen meg volt az elso tetovalasa, na de ez mas. Szoval azota ezzel a bizonyos szinnel elek, neha vidamabban, neha kevesbe, neha felborotvalva, neha lofarokban. Viszont egy eve elhataroztam, hogy eleg. Legyen egeszseges. Egy evig birtam, na jo, valojaban egeszen addig mig nem meglattam az eredeti hajszinemet, ami kerem szepen sotet voros barna, na erre mar nem is emlekeztem. Mindenesetre a tukorbol egy sotetvoroshaju no nezett ram. Na ez a no nem en voltam. Aztan elhataroztam, hogy visszafestem, szemeztem jo sokaig a festekkel, arra jutottam, oke, majd befestem csak varok meg...aztan belegondoltam, megis mi a fenere varok?!!!???! szoval nem vartam tovabb, befestettem es ujra a regi sajat hajszinemmel letezek. Oszinten szolva jobban erzem magam tole, sokkal jobban :)

Pentek erdekes nap lesz...elvileg kimegyunk Szokevel oda...na most persze leginkabb egy valami miatt, mondanam, hogy gorcsben van a gyomrom, mondanam, hogy izgulok, de valojaban csak egy kerdes van bennem...minek?! mindegy, ezen tul kell esni, huzhatom meg par hetig de nincs ertelme, akkor mar a remeny utolso szalat is elveszitem. 

Mas izgi nem nagyon tortent velem, voltam Dokinal lent, betalalt vmi kis cigany gyerek, ohh hat mondom nagyon rossz emberbe kotottel bele fiam, amugyis kicsit ingerult vagyok mostanaban, csattoghat a bakancs ha gondolod :) de vegul nem lett semmi, mondjuk nem is baj, a rendorseghez nincs kedvem. 

A tobbirol eppen nincs hir...remelem tortenik vegre valami pozitiv a temaban... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr1006044252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása