nov 20

2014.11.30. 22:45

Igen, olvassunk a halal meltosagarol, a haldoklas segiteserol...igazi nekem valo tema... vajon eszosztason hol a feneben voltam? Tuti kajaltam valahol... vagy aludtam. Vagy nyavajogtam, de az biztos, hogy tul keson ertem oda. Na jo, most kivetelesen nem a csodas kedvemet akarom meg jobba tenni hanem beadandot irok es en a Hospice hazat valasztottam, amugy szerintem nagyon erdekes. Mondjuk valaszthattam volna valami vedjuk a viragokat csoportot is.. de akkor nem lennek onsorsronto. ja es idohuzo. mert most faszan elkezdtem ezt irni ahelyett hogy azt irnam... na sebaj. Oke ket hete nem iszok, de ket hete van a hutomben egy sor, illetve ketto. Es most ezerrel anyaznak a hangok a fejemben, hogy szeretnek inni egy sort de 200 kcal... 

na jo, nem erdekel a kaloria... de erdekel. Megiszom. Elhizok. Dagadt vagyok. Szeretnem...nem lehet. Ragyujtok. meg mindig itt vagyok... szornyu, csak elgondolom, hogy iszok egy sort es fizikailag erzem ahogy hizok, komolyan mindjart sirni fogok. Erzem hogy egyre koverebb vagyok de hogy a fenebe vagyok koverebb, ha nem ittam? tenyleg ragyujtok...azon gondolkodok, hogy ma koran lefekszem. Nem akarok lefekudni, szeretem az ejszakat, csak ne kellene koran kelnem. De nem akarok lefekudni, most tudnek tanulni, holnap ugyis faradt leszek, tok mindegy mit csinalok, faradt leszek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr756919773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása