nov 30

2014.11.30. 23:13

Annyira aranyos vagy, Uristen basszus. Kivulallonak ilyennek tunhetek? Majdnem elbogtem magamat, ahogy mondtad, hogy mennyire vekony vagyok. Csak alltam es neztem, es ahogy mondtad, hogy vajon milyennek lathatom magamat, hogy fogyni akarok... szivbol kivanom neked, sose akard megtudni. Sose akard latni milyen rohadt erzes, amikor eszel es erzed, hogy hizol, hizik a nyakad es ereznem kell a csontjaimat, hogy megnyugodjak. Kulonben bekattanok, kulonben meg jobban gyulolom magamat. Es ahogy kuldtel nekem dietas jotanacsokat, nagyon jol esett...legszivesebben elmondanam, hogy en ezeken mar tulhaladtam... en iszom vizet, azert hogy ne erezzem az ehseget, hogy van jutalom nap, bingenek is nevezhetem. merjem magam naponta.. naponta 10x allok merlegre es elotte mindig konyorgok, hogy ne legyek tobb mint tegnap, mert nem birom elviselni. egyszeruen nem megy. es folytathatnam...es te 2 vastag pulcsiban latsz mindig.  multkor egy masik lany elott ettem egy muzliszeletet.. o fogyozik, nem ugyanaz, akirol mar irtam, egy masik lany. es mondta, hogy de jo, hogy eszel...egyszer latunk enni is. Istenem milyen lehet egeszsegesnek lenni? agyilag? milyen lehet szepnek latni magunkat? milyen lehet elfogadni a testet amiben elsz? nem tudom... en gyulolom. most is ulok es erzem, hogy a zsiron ulok, korbevesz. mint egy rohadt ruha ami rajtam van es nem birom levenni, en pedig benne vagyok, ez nem en vagyok. en beteg vagyok.. en rohadtul beteg vagyok... es rohadtul de bele fogok halni. 

es nem mondom, hogy nem erdekel, de inkabb belehalok... nem birok kover lenni, nem megy. gyulolom az evest... gyulolom. tonkretettem vele az eletemet. minek kell enni... csak egy rohadt szukseglet... 

ajj Szoke ha nem lennel ilyen szarban komolyan mondom most felhivnalak, hogy baratom emlekszel mit mondtal nyar elejen? es emlekszel en mit mondtam.... Szoke..az en szokem... mindenki basztatta, minek vagy vele joba, kihasznal, hulyere vesz... aha... az egyetlen aki tenyleg barat. Tudja a borderlinet, tudja az eves zavarokat, tud mindent... es megis mellettem marad. akkoris amikor nem erdemlem meg. tudja, hogy sokszor a hulyesegeim beszelnek helyettem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr956946983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása