Elso nap

2014.06.27. 10:28

Nos azt hiszem ma Szokevel volt egy igazan kemeny beszelgetesem, illetve o beszelt en meg sullyedtem bele a kanapeba mert azt szeretem benne a legjobban, hogy higgadtan es bekesen kepes az igazat az arcomba vagni, de ugy, hogy nem bant hanem kb nevetek a sajat nyomoromon. Tehat a mai nagy elhatarozasom, hogy az A terv nem mukodik... hiaba var a kis Mohamed, a hegy nem akar megmozdulni, igy kenytelen leszek elindulni. Meghozza surgosen, mert az ido mulasa csak ellenem dolgozik. Forditottan aranyos... valahogy talalkoznunk kell es elmondani neki, hogy amugy nem vagyok egy ekkora ontelt arrogans seggfej mint amilyennek tunok...legalabbis tuntem... azt hiszem ez eszmeletlen nehez lesz. Ahogy Szoke elmondta, ugy teljesen jonak tunt, csak tudom, hogy nekem ezt elmondani...uhh na az lesz a kihivas. 

Meg most mar tenyleg osszekapom magamat...itt az ideje azt hiszem. Minden teren!

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr426082512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása