okt 3 a Nap

2014.10.03. 21:54

Igen, eljott ez a nap is.

Es amilyen szarul es maganyosan indult, a vege tokeletes lett. Kaptam egy csodalatos lehetoseget, szerintem mar az utolso utanit, vagy azutanit. ha meg nem mondtam volna, az eletem tele volt lehetosegekkel es mindet elcsesztem, de erdekes a Sors, addig teszi az orrod ele, amig ra nem jossz, ez a te utad es menni kell :) A januar meg messze van, de probaljuk kihozni belole a legtobbet. 

Az elmult evem szinte masrol sem szolt, mint a folyamatos valtozasrol, minden, ami stabil volt, egyik naprol a masikra eltunt. Baratok, szerelmek, minden. Olyan barat, akirol sosem hittem volna, es azt meg foleg nem, hogy elintezi annyival, hogy nem akarom tovabb. 20 evet zart le igy. De egy dolgot megtanultam, szo nelkul elengedni ezeket az embereket, csak neztem es elfogadtam. Barmennyire is fajt. Megkerdezte az edzom, hogyan lettem ennyire eros es hatarozott. Nem erti, mi tortent, talan majd egyszer elmondom neki, hogy miert...mert szilankjaira hullott minden korulottem. Ami nem, azt pedig szetzuztam, teljes megsemmisulest akartam. Egy honapig fekudtem az agyban, ha a boltig elmentem, mar remegtem. Aztan jott egy munka...uj emberek. Kinyilt a vilag, vissza a lohoz, felelem az uton, edzom kedvessege, es eloszor ujra lovon, mert a szilankok kozott es hianyzott. Ultem eletem romjain es sirtam, mindenert, de a lo volt az egyetlen, akiert ugy, hogy nem, ez nem lehet, ot nem veszithetem el, o az eletem. Az egyetlenem. Es amikor eloszor felultem a kihagyas utan, jobban ment mint valaha. ereztem, hogy hazaertem. Valojaban fura ez a lovaglas tema..neha nezem fentrol a foldet es mindig racsodalkozok mennyire lecsokkent a tavolsag, amikor ugy erzem leesek, akkor egyszeruen megmondom magamnak, hogy upsz de mar nincs bennem felelem. Lovon vagyok a legerosebb. Az a szepsegemmel...es ezt most nem irom tovabb... kicsit ossze kell rendeznem a gondolataimat sajat magamnak. huh. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr16757053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása