politics

2014.06.27. 10:28

ertem en...csak leszarom. nem veletlenul. de errol sem meselek. van ra okom, nyomos okom. Nem szeretem, nem erdekel, szarok ra. Jobban latom mint hinned... jobban ertem az egeszet, mint gondolnad....pont ezert szarom le....es pont ezert ruhellem. Kinek mi a fontos... sajnalom, hogy neki fontosabb mint en... mindegy, ez onzes. sajnalom, egyszer kimondom. Elvette tolem... engem sokszor nem hall, nem lat... csak az szamit. Ertem en, de leszarom... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr226066937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása