Masodik nap megint

2014.07.18. 06:46

Szep jo reggelt.

A reggeli merlegelesem 54.7 kilo. Most jott a sikitofrasz, uristen hogy lehetek ekkora dagadt malac? Es ma van edzesem, szoval meg az utcara is kell mennem :( Na jo, ennyit a sorrol, amig nem vagyok 53.0 legalabb addig egy korty se. Na ez legalabb erot ad, hogy az evesemet megfekezzem. Annyira undoritoan dagadt vagyok. Gyulollek Alyna. 

Azt hiszem megkaptam a sokkot, amitol biztos nem fogok enni jo darabig. Valojaban en az egyetlen jo abban, amikor a "meg akartalak kimelni" dolgok miatt belemrugnak egy izmosat. Kiborultam, nem azert ami, attol igy is ugy is kibuktam volna, de igy, hogy mastol tudom meg, igy szembesulni, hogy Te tenyleg nem szamitasz a barataidnak, igy mar ketszeresen ut. Nem vagy olyan allapotban, hogy elmondhattam volna. Kosz, mennyivel jobb, hogy szembesitettel azzal, hogy nem szamitok semmit. Ez van...nem szamitok senkinek. 

Nem megy a munka es egyre jobban hanyingerem van. Lehet valami osszefugges, hogy a harmadik nagy pohar kavemat iszom? Koltoi kerdes... 

Csodas csodas leforditottam egy bepotyogtem egy cikket, egy orat elmolyoltam vele, legalabb kikapcsolt az agyam. Munkaterapia, nem is rossz. A problema ott kezdodik, hogy most sajatot kellene irni. Szuper. A tema megvan, ketto is. Vicces, elso mondat is megvan. Es itt rajovok, hogy jo lenne egy hideg furdo. Mosogatni is jo otlet lenne. Szoval barmi ami nem iras. Ide bezzeg tudom az eszetlen marhasagaimat firkalni. Na jo, de egy cikkbe nem lehet nyavajogni. Levelekre kellene valaszolni, agyamban mar osszeraktam, fejben mar el is kuldtem, csak nem tudom miert nem szanom ra azt a ket percet amig ezt megvalosithatnam a gyakorlatban. 

Masodik nap sikeresen megvalositva. Odajottel hozzam, koszonom szepen. De tenyleg, Nem tudod ez nekem mit jelent, az hogy akartal velem beszelni, probaltal, megprobaltad. Nem lehet, latod..nekem nem megy. De koszonom a szandekot. Koszonom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr596518245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása