csak ugy

2014.09.30. 20:47

megint sokaig nem osztottam a nagy eszemet...mit mondjak, minden ugyanolyan. azzal a kulonbseggel hogy dolgozok mint egy idiota...mast se csinalok, lovazok dolgozok tanulok. es kozben idegbeteg vagyok.

Tegnap megemlitettem Szokenek, ha nyugi lesz, befekszek, mert total zakkant vagyok megint, persze ne. nincs neked szukseged ra. ja vegulis ejjel x sor utan poenbol mondom, aa elegem van. Felelmetes milyen szinten tud meg mindig hatni az eletemre es felelmetes hogy ugyanugy. Multkor talalkoztunk, oram elott, jo kedvem volt, erre jon es latom rajta, hogy a fasza kivan azzal, hogy talalkozzunk, hogy ki kellett mozdulnia hogy barmi. mondtam is neki, hogy ne oruljon mar nekem ennyire. Aztan utana meg kedvesen bekozolte hany eves is leszek a napokban..ohh hat koszonom. Igy hetfo reggeli kezdo rugasnak tokeletes volt. mindegy mindegy mindegy

besokaltam. nagyon. de rohadtul.olyan 15 eve azt mondtam ez a szuletesnapom lesz az utolso. meg van hatra par nap, hat majd kiderul. vicces, amikor megkerdezted neha hogyan kepzeli el az eletet x ev mulva, mondtam valami izmos baromsagot, kozbe pedig csak egy dolog ment az agyamban...halottnak. Valojaban ki kellene magamat aludni. Azt hiszem. vagy mitudomen. hangok megint mindenhol es kb le tudnam futni a maratont. 

Na de higgadjunk le... mocsok sok tervem van, amibol semmi nem fog megvalosulni. El akartam indulni a tdkn. miert? hogy konnyebben bejussak masterre kulfoldon. Hogy miert? hogy megint elmenekulhessek. mindegy. Alyna ossze van zavarodva. rettenetesen. rohadtul. Alynanak nem allnak ossze a mondatok...elhuz aludni. 

Ez tuti a gyogyszerek miatt van...mindig megzakkanok toluk, meg az alvashiany. A ketto egyutt csodakra kepes. negativ ertelemben. jo ejt

Szerző: Alyna

Szólj hozzá!

Címkék: borderline

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr816748357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása