nov 18

2014.11.18. 02:07

Reg jartam erre... most volt par nap tiszta napom es vidaman 50 kilo vagyok, ami azert is tok jo, mert akkor lassan elerem a buvos 4-el kezdodo szamokat... csak eppen megint begyogyszereztem magamat, hu de szarul vagyok. Olyan ritka nehezek a tagjaim es olyan mintha mindjart elaludnek, eleg szar. Majd elmulik, csak most meg erosodni fog egy kicsit. Azert is szivas mert holnap delelott egy beadandot meg kell irnom. Nem lesz igy egyszeru, gondolom vegigalszom a nap felet... igen, holnap nem sokat fogok dolgozni, ez most ilyen het, mondjuk amennyi tanulnivalom van, nem is banom. Szoval tokeletes, hogy most gyogyszerezem magam. Idobaszas felsofokon... 

oke kezd rohadtul fajni, egyre erosodik a hanyinger es ez a kataton allapot. most irni is nehez es ahogy fekszem folyik a nyal a szambol es ki van szaradva. es remegek...es fazok. nagyon fazok es faj... 

mar ket ora van, kicsit jobban... volt azert egy tiz perc amikor ugy ereztem, ez lesz az utolso estem. Na mindegy, hosszu ideig ez volt az utolso...remelem. A hetet fel akarom emelni ket hetre. Kell az a 47 kilo... es az meg azert odebb van sajnos... de most arra kell nagyon figyelnem, hogy ne hizzak. Soha tobbet nem akarok hizni. Igen tudom... amikor elkezdtem, mondtam, hogy ez lesz az utolso. Az is lesz. Egyre tobbet jut eszembe, hogy nekem az utobbi evekben mindig Szoke inditotta el ezt a folyamatot, most is o mondott egy mondatot, ami nagyon betalalt... nem varrom a nyakaba, ne ertse felre senki, csak valahogy meg neha ilyen hatassal van ram :) Pedig mar o is mondja, hogy le kellene allnom, de nekem ugye szelektiv a hallasom. Az elsot meghallottam, ezt nem. Sot, most akarok igazan belehuzni. Teljesen el akarok fogyni. Vegre latom a csontjaimat, bar meg messze nem elegge de mar legalabb latom oket... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr396911627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása