Die...

2012.04.25. 21:22

 Alyna megint melyen van, Alyna megint haldoklik, volt ket honap, amikor nyugodt voltam, egy percig sem voltam maganyos, pedig mindenki elhagyott.... de olyan helyen voltam, ahol nem voltam egyedul, ahol vigyaztak ram, amikor eljottem onnan, erosebbnek ereztem magam, mint valaha, ujra ereztem magamban az erot, azt hittem eleg erom van szembeszallni az egesz vilaggal es minden rendben lesz... Olyan nyugodt es bekes voltam, mint hosszu evek ota nem.... ket hete tertem vissza. Ket hete visszajottem es azt hittem meggyogyultam... egy hetig el is hittem. Azt hittem minden rendben lesz....de eleg volt ket het, es tul vagyok az elso rohamon, olyan roham, ami meg sosem volt... most nem estem ossze, csak hirtelen nem ment le a levego en meg egyre gorcsosebben probaltam lelegezni, mikorzben zokogtam es duhodten fuldokoltam... mikozben te alltal es lattad a muvedet... mondd el nekem tetszett? mondd el kerlek, elvezted? mondd meg nekem elvezed? Jol esik? Jol esik, hogy ket het kellett neked es megint bekattantam? es haragszol amikor mondom, hogy kezdek szedulni es osszeszorul a torkom? mond el nekem, miert jo latni, hogy tonkreteszel? mondd sosem gondolsz arra, hogy egyszer elemi erovel tor fel belolem a duh es tobbet nem latsz? Igen, tegnap beittam, nem sokat, 3 sort... nem is ihatok tobbet... agressziv leszek. En nem iszok tomenyet, ezert. De a 3 sor eleg volt, hogy kimondhassam azt amire vagyok...hazamenni, lefekudni a sirra... az en Kedvesem sirjara, aki elment tolem 8 eve... az utolso ejszaka ott voltam nala, hozzam szolt utoljara...az en Kedvesem! szeretnek lefekudni a sirjara, akkor nem lennek egyedul, ott mondhatsz amit akarsz... ott nem banthatsz... es utana pisztolyt tenni a szamba... es vege.... de mondok neked valamit.... mar nem vagyok egyedul, van valaki aki fogja a kezemet... aki megved magamtol... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr964473620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása