Korrektseg

2014.06.27. 10:28

Oke, akkor beszelgessunk a korrektsegrol. Jo sok minden van, amitol falnak megyek, egyik az, ha hulyenek neznek, te pedig izmosan azon vagy, kedves Max. Nem tudom, lehet egy romantikus lanykanak gondolsz es ezert probalsz szep szavakkal izmosan hulyiteni. Mondjuk ahogy telnek a napok, mar egyre inkabb szamitok arra, hogy elkuldesz. De no problem. Mindenesetre ez az exemmel megyek ide meg oda tema kicsit santit azert mert nem balhezok, az foleg azert van, mert valojaban leszarom. Elmondjam en a korrektet? Leszarom, mert veled csak jol akarom magam erezni, motorozni bulizni. Semmi romantikus lanyregeny. ugyanis van egy srac, aki nem motorozik, nem iszik es nem dohanyzik. Egy szimpla egyszeru mezei srac...de nekem a vilagot jelenti. Egy szavaba kerul es te egy emlek leszel, semmi tobb. Es en erre a szora varok. Szoval ne add nekem elo a hos szerelmest, nem vagy az, ahogy en sem. Nem lenne egyszerubb? de..sokkal egyszerubb lenne, egyszerubb lenne ha nem akarnal bantani. 

Fasza mar most bedepiztem ettol az egesztol. Nice. Hate myself... like always. 

Sajnos egy olyan ember vagyok, aki elobb vagy utobb de atlat a hazugsagokon, ez foleg abbol jon, hogy nagyon bizalmatlan vagyok, mindig es mindenhol az atverest es a csalast keresem, es mindig addig kutatom, amig megtalalom, keptelen vagyok hinni. Sokkal konnyebb lenne, ha igazat mondanal.

 

Ma csodas volt a loval, es csodas volt az edzom dicserete. Ma tenyleg csodasan mentunk, pedig amikor felultem mar attol kicsit megijedtem, hogy el fogunk indulni. Aztan megfogtam a labaimmal a lovat es mentunk es hirtelen csak en voltam meg a lo es jol ment. Jobban mint utoljara. Remelem legkozelebb sem okozunk csalodast. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr926250529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása