ismet

2014.09.30. 20:29

Alyna ismet jelentkezik...de minek. 

De legalabb a legoszintebben. mar sokkal kevesebbet iszom, na jo, most eppen alkoholizalok, de nekem ez kell az irashoz, de mar csak hetente ketszer. Ez a hethez kepest baromi jo arany. Kevesebbet hanyok, hetente max ketszer, igaz mar megfejelem 25 stadalaxxal, ennek oromere mar stabilan 53 kilo vagyok, remelem ennel is kevesebb leszek. Igen, azt hiszem mar teljesen etkezesi zavarom van, de mar ki merem mondani. Tegnap mikozben katatonias allapotban vartam a nyomorult halalomat, hogy a szivem egyszercsak azt mondja, hogy eleg, nincs tovabb, azon gondolkoztam, hogy vajon van-e ebbol gyogyulas. Hat nincs... es miert, reszemrol szimplan mert nem is akarok meggyogyulni. Inkabb elek igy, mint koveren. valojaban nem is zavar mar. mar beismerem. mar nem erdekel. vicces volt egy takaroba burkolozva merengeni errol, mikozben tudtam, hogy nagyjabol a semmit probalja kihajtani belolem a gyogyszer, hiszen elotte mindent kihanytam. Addig hanyok, mig csak viz nem jon vissza. Undorito mi? az... de nem erdekel. Belehalok? igen. nem baj. valaki eszreveszi? nos az eon biztos. meg az egyeb szolgaltatok akik baszogatnak a szamlakkal :) mas? nem tudom. nem is erdekel. rohadtul de beteg vagyok es nem tudom elmondani senkinek. mert nem erdekel senkit... ilyen ez. mindegy. vicces, hogy kozben mosolyogva dolgozok az emberekkel, hatalmas 32es vigyorral az arcomon, kedves arccal, kedves ragyogo szemekkel...aztan utana amikor elvalnak az utjaink a vigyorom eltunik, a szemem ujra ures lesz es maganyosabbnak erzem magam, mint elotte. egyre rosszabb, egyre nehezebb. mindegy, ez is mindegy. Szoval fura volt a takaro alatt, a gyogyszerek miatt ereztem, hogy melegem van, de ahogy levettem a takarot elkezdtem vacogni. eszembe jutott az anas korszakom, mindig faztam. ez masfajta fazas...athultem, nem csak ereztem a hideget. es amig nem mentem meleg helyre, vagy nem fekudtem be a kadba vagy takarok ala addig vacogtam...hiaba volt rajtam tobb pulover is. Ilyen ez. nem mulik el soha. bele fogok halni. mar sosem leszek egeszseges. Lattam egy filmet ahol volt egy jelenet mennyi etelt kell ennie egy anasnak egy nap...nem birnam megenni. hanyas nelkul nem. az rengeteg... be akartam menni a tunderhegyre...nem tudtam, mert nekem a munka majd eleg terapia lesz, mondta cimboram, ne hagyjal mar szarban, ne csinald mar, dolgoznod kell, nem mehetsz be, hiaba mondtam, hogy lehet meggyogyulnek, addig beszelt, mig nem mentem, de elkezdtem betegesen dolgozni....es minden munkanap utan maganyosabbnak erzem magam. minden pillanatban jobban erzem, hogy egyre betegebb vagyok. es mivel neki nincs mar ram szuksege, igy kb szarik ram. mint amikor a csaja voltam...sirnek, de minek. 

vicces van egy terapia, a soten ahol kattant borderek es ana/mia emberkeket probalnak gyogyitani, csak ugy kivancsisagbol jelentkeztem meg is kaptam a valaszt, az elmult x idoben nem allt kezeles alatt, igy nem tudjuk fogadni. Ja oke, bocsi :) masik a litium kezeles, na az is vicces volt, ha eltalaljak az adagot akkor meggyogyul, ha nem akkor meghal, vegulis egy border mindenkeppen jol jar :) de jot humorizalok itt magamban. 

haldoklok....

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr556715425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása