masodik nap

2014.06.27. 10:28

Na ez meg csak a kibb masodik nap... 57 kilo, majdnem teljesen kereken. uristen nem is hittem, hogy ennyire nehez, foleg mert ugye etkezesi zavarom van... olyan eros kesztetest erzek az evesre hogy nem is tudom hogyan foljtsam el. fojtsam na. cigi + kave + sor este, legalabbis egy az utolso jo sokaig, mert penz se vet am fel... hu rohadt nehez...pedig tudom, hogy nem vagyok ehes. csak hat a megszokas... raadasul annyira undorodok magamtol, hogy legszivesebben bebujnek a takaro ala es ott veszelnem at ezt a dagadt korszakot. 55nel szerintem mar nyugodtabb leszek...53, uristen de tavoli. akkor meg mar ujra normalisan emberek koze merek menni...remelem. Egyelore orulok annak hogy eleg huvos van, igy a kabatom alatt el tudok rejtozni...viszonylag. Bar igy is latszik mennyire undorito es visszataszito vagyok. Nem is ertem, hogyan tudtam ennyire elhagyni magamat es ilyen dagadtta hizni.... 

 

Holnap megyek a lovardaba...kivancsi vagyok. Vajon ott leszel-e...vajon latlak -e. Szolsz-e hozzam, merek - e hozzad szolni... kicsit felek...foleg, hogy ilyen kover vagyok. De majd lesz valami...az is lehet nem latlak. Vagy mar nem is emlekszel ram...csak te tudhatod. De a lovazast nagyon varom, az egyetlen oromom az eletemben. el sem tudom mondani mennyire szeretlek, mar faj...konkretan rad gondolok es erzem a keseredes fajdalmat...es mindenhol szembejossz velem...minden amit latok,, hozzad tudom kotni es allandoan csak rad gondolok...es annyira illik az eletembe...csendes vagyodas, szomoru lemondas fajdalmas beletorodes....barcsak....barcsak te is gondolnal ram, barcsak en is szamitanek neked...de nem....elmenekultel. Igazad volt, megertelek. Beteg vagyok...es a betegeket jobb elkerulni, csak banatot hozok es pusztulast. en egy roncs vagyok, de az emlekedbe kapaszkodva elek. Ez eltet. Hogy egyszer emberszamba vettel..egyszer erdekeltelek. Aztan megismertel... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr56422529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása