Ujabb ma

2014.07.16. 17:39

Ketto ora salala. El se hiszem, hogy hat ota fent vagyok es vegigdolgoztam a delelottot es ami ennel sokkal nagyobb szam, hogy ez a mellekes kis munkam volt, ergo ki kellett hozza mennem :) Es tuleltem es a fizetesem mar a netszolgaltatonal van. De legalabb nem kapcsoljak ki es ennek nagyon orulok. Azert valahol vicces, hogy emberekkel dolgozom, aki ismer az szerintem kb nem hinne el, ha hallana, ja hogy Alyna? aaa, az lehetetlen. Pedig de. Es most, hogy hazajottem es hazafele elterveztem, hogy en majd mosok meg takaritok meg dolgozok, es ma tenyleg nem iszok, ja foleg mert 54.9 kilot mutatott a merleg, bar szerintem voltam annyira almos, hogy elmaradt a sikitofrasz...szoval igy, hogy szepen elterveztem mindent, igy most kicsit jatszani fogok a telefonommal. Nem tudom miert, talan mert nem erek ra. De a lenyeg, hogy egy picit pihenek. Aztan majd kitalalom, hogy a sok elinteznivalom kozel melyiket fogom ma megcsinalni. Micsoda baromira izgalmas dolgok. De legalabb amig ugy csinalok, mintha csinalnek valami roppant fontosat, addig nem erzem magam annyira nyomorultul. Na es most mondja nekem valaki, hogy a ruhak leszedese a szaritorol nem egy hatalmas es nemes feladat! 

Na jo csak fel orat jatszottam, mondanam, hogy mocsok buszke vagyok magamra ha nem merengenek A gep elott, hogy mit is csinaljak. szanalmas...marmint en vagyok szanalmas. Emlitettem mar, hogy hanyingerem van? Na mindegy. Ez van. 

 

Vajon meddig birja ezt egy szervezet? Rettenetesen faj a nyelocsovem, konkretan eget. Raadasul tudom, hogy azert fogom ma sort inni, mert az viszonylag lehuti, kicsit megnyugtatja. Rettenetesen faj a torkom, lassan olyan hangom van mint egy vegstadiumban levo gege rakosnak. Meg szerencse, hogy mindenki elhiszi, hogy meg vagyok fazva. Mar jo ideje. Meg a dohanyzas is ratesz. Hetfotol csokkentem. Hetfotol nagy terveim vannak. Megprobalok a leheto legkevesebbet kolteni, nem hanyni, nem inni es alig dohanyozni. Csak dolgozni. Majd holnap elkezdem. De a hetfot lovom be, azt mondjak az okosok, a hetfo a legjobb kezdes. Mondjuk ez gondolom nem azokra vonatkozik, akik amugyse dugjak ki az orrukat az utcara csak max minden masodik nap. Igy nekem ugyanolyan, mint barmelyik nap ( csordultig toltom majd a poharamat..salala.) Le akarok ezzel allni... marmint ezzel a hanyas temaval. Es az a vicc, hogy nem is eszek olyan ertelemben sokat...

Faszan bezabaltam almabol, muszaj volt kettot enni...csodas. De ezt nem hanyom ki, eleg volt egy hanyas mara, valojaban nem is ertem azokat akik naponta tobbszor hanynak. Hogy a fenebe birjak. Nekem mocsok modon faj a nyelocsovem. Szoval maradjunk csak az ehenhalok temanal. Holnap mar tuti leszek vagy 55. De oke, nem baj, most nagyobb erovel folytatjuk, csak 55nel ne legyen tobb mert sikitofraszt fogok kapni. Mondjuk meg ez is gusztustalanul undorito... 

Mennyire szanalmas azt irni a nehai legjobb baratodnak, vagy kinek, hogy ugy beszelgetnek veled, csak nem tudom minek? Szanalmas vagyok, direkt akarom megbantani. Vagy csak valami erzelmet akarok belole kicsikarni, hogy legalabb kicsit csinaljon ugy, mintha erdekelne mi a fasz van velem... persze miattam nem talalkozunk a heten, lemondtam. Minek? Pedig a penzem elegge kellene. Annyira szar, hogy csak nekem van szuksegem ra...es ezert belerugok. Persze az nem lenne egy jarhato ut, hogy ha szolnek neki, hogy te figyelj kerlek gyere ide ket sorrel, vagy inkabb neggyel, beszelgessunk, megint egyre szarabbul vagyok, kerlek segits... ismerem, jonne. De csessze meg, csessze meg a szanalmat, csessze meg, hogy en nem kellek neki, csessze meg, hogy hibbantnak tart, bazdmeg a kurva segitsegedet, nem kell!!!! Rohadj meg, uhh kezdek elborulni. Kezdek bogni. Na jo, inkabb kinyitok egy sort. Bulimia, anorexia, border ohh udvozoljetek hamarosan uj baratotokat az alkoholizmust! 

 Meg akarok dogleni. De nem is megdogleni, hanem csak vegigfekudni egy agyon es vegetalni. Teljen az elet, mit banom en, csak ne lassam, ne erezzem, ne legyen semmi. Az uresseg se.Semmi. Neha belesullyedek ebbe az allapotba, most nem talalom ijesztonek, ellenkezoleg, most megnyugtato. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr146513523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása