Annyi minden tortent...

2014.06.27. 10:28

Annyi minden tortent amiota nem jartam itt... rengeteg minden. mar nem is tudom hol kellene kezdeni, ha el akarnam kezdeni. de talan nem is akarom. 

Annyi mindenkitol elbucsuztam ismet, most eloktol. Almoktol, szerelmektol, baratnak hitt emberektol. voltam melyen, aludtam megint pengekkel atolelve, voltam boldog, nagyon rovid ideig de boldog is voltam, repultem az egekben es zuhantam az igazi melysegbe. Es most eljutottam egy lelkileg erzelmileg kiegett alapotba es nem mondanam, hogy ez rossz dolog. Belemenkultem az almaimba hogy igazan lathassam a valosagot. 

Valojaban ezt neked irom, neked, aki koszones nelkul elment. Valojaban bocsass meg nekem kerlek, mert nem tudok rad haragudni, bocsass meg, mert nem faj a hianyod. Bocsass meg kerlek amiert nem tudtal meghatni a donteseddel. Amikor unatkozok, akkor hianyzol. Es bocsass meg, amiert en mindig tudtam, hogy potolhato es felejtheto vagy. Nem azert mert keves vagy, vagy mert nem vagy jo ember, nem. Itt velem volt a gond, mar mikor megismertelek. Nem meseltem rola neked, minek. De sokszor mikor rolad meseltem, egy masik nev futott ki a szamon, nem egy mozdulatod el bennem a mai napig, mert abban a pillanatban mast lattam. Egy regi arcot lattam, ugyanazt az arcot, ugyanazt a mosolyt. Ugyanazt az arcot aki majdnem 10 eve mosolygott ugyanigy, ugyanilyen csikos pulcsiban. Es aki egyik naprol a masikra eltunt. Aki akkor elvitt belolem is valamit. Koszonom, hogy itt voltal, koszonom mert egy evre ot hoztad vissza nekem. es bocsass meg kerlek, hogy nem teged szerettelek. Hogy csak emleket szerettem. Ne haragudj, ilyen ez a pop szakma :) Tudod o olyan tiszta volt, josagos es kedves. es mindig mosolygott, jellemeben egyaltalan nem hasonlitasz ra de kulsoben valahogy igen. es neha ha mosolyogtal akkor az o mosolyat lattam, ot megvedtem volna barkitol. Meg annak is tartottam a hatam erte aki nekem a legfontosabb, neki sem engedtem, hogy megverje. Es a mai napig mondja, hogy azert mert tudom, hogy nagyon szeretted. Es altalad visszakaptam belole egy darabot, akar csak egy idore. es ezert halas vagyok. De ennyivel tartozok, hogy elmondjam, ne haragudj, hogy nem hianyzol, ne haragudj, hogy nem faj a hianyod, mert en ot lattam benned, ot, akitol 10 eve elkoszontem...es koszonom, hogy visszahoztad..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr525491233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása