harmadik nap

2014.06.27. 21:30

oke 56.4 kilo...tulelem. a kinezetemet azt nem. undorito. felelmetesen gusztustalan. de az elso ket het a legnehezebb, aztan megszokom hogy ehezek, utana konnyebb lesz... es utana mar latszani is kezdenek a bordaim, ugyhogy az mindig uj erot ad..harmadik napon meg semmi nem latszik. De tegnap legalabb megkaptam Szoketol, hogy jo kerek fejem van es szeles koporso kellene nekem... viccnek szanta de en elbogtem magam, stilusosan a temeto kozepen. Na jo, inkabb szelen. De legalabb stilusosan :) mostanaban az is valami tolem. meg nem ertem miert ugrottak ossze a bejegyzesek, mindegy igy vicces. mert a legregebbi valahol kozepen, a legujabb meg valahol a vegen. mindegy ugyis csak en olvasom az elmebeteg omlengeseimet...

Mar fel 11van, eddig 4 zabfalattal elem tul a delelottot. es le kellene menni cigiert. ahhoz fel kellene oltozni. ahhoz meg kellene mozdulni. ertelmes vagyok igy hajnalban. mondjuk ilyenkor meg normalis vagyok. vagy legalabbis az atlagosnal normalisabb. estere szoktam elborulni...altalaban. 

na egy oraval kesobb...lejutottam. felvettem a nadragomat es fuj. uristen mennyire visszataszitoan undoritoan gusztustalanul hajas vagyok.nem tudok mar mit felvenni hogy ne ugy nezzek ki mint egy zsirmalac. hatalmas labaim es seggem van... undorito :( visszataszito :( komolyan mar a duhroham mellett a siras is kerulget. nem ertem hogy tudtam felszedni ilyen gyorsan 6 kilot...illetve 7et. csak abban tudok remenykedni, hogy a koplalas meghozza a hatasat es lassan ujra pici leszek. ugy szeretek pici lenni, akinek zorognek a csontjai. nekem az tetszik. nem ez a hajas akarmicsoda. Ez az amorf zsirgombolyag. gyulolom az evest, tonkreteszi az eletemet. undorito. maga a folyamat is, megragni. lenyelni.aztan hizni, hizni. undorito. az eves gondolatatol is elhanyom magamat. Csak maradjon is igy, ez az ongyulolet fog erot adni ahhoz, hogy kibirjam es legyozzem az eves rohamaimat. ket het..ket het mulva mar kisebb leszek...hetfotol meg kevesebbet fogok enni, addig marad a napi 1000kcal, ebbol egyelore 200 mar elment a zabfalatokkal. nem akarom hirtelen 500ra lehuzni mert akkor nem fogom tudni tartani. mindig igy csinaltam. A lenyeg, hogy mindig egyel vagy ugyanannyit vagy kevesebbet mint tegnap. es igy szepen lassan hozzaszokik a szervezetet a keveshez. El akarok fogyni... annyira messze van meg a cel...ez meg csak a harmadik nap. de ha kibirom a ket hetet akkor utana honapikig birni fogom. 

aludtam egy orat...milyen tartalmas nap ez is. Nyomorultul egyedul erzem magam...de mar legalabb megmostam a hajam, lassan indulnom kell megyek lozni, bar elegge felek. es hihetetlen erotlennek erzem magam, meg megint fojtogat a siras, nem mintha barkit is erdekelne. nagyon durva, ket ora lesz mindjart es erzem, hogy kezdodik a roham.... meg szerencse, hogy megyek el, kulonben baromi nehez lenne megallni... 

Lattalak...kesz, meghaltam. Irni se tudok, annyi minden van a fejemben. Egyreszt miattad katasztrofakent ment a lo, jobban zavarban voltam, mint barmikor. Masodszor az hogy bejottel, az valahol jol esett...meg az hogy mindig ott alltal mogottem. Ahogy ramneztem es mosolyogtal. Szeretlek meg mindig. Akkoris, ha elmenekultem es a megalaztatastol megsemmisultem. Teljesen. meghaltam, megsemmisultem. 

Ma beleneztem a tukorbe...egy dolog ment at az agyamon... meg foglak olni. Teged aki a tukorbol visszanez ram. Meg foglak olni, el fogom pusztitani az utolso emberi vonasodat is...

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr386431833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása